همه چی آرومه!

چرندیات هفتگی

همه چی آرومه!

چرندیات هفتگی

دخترهای چادری

جدیدن وقتی دقت میکنی تو دانشگاه می بینی چگالی دخترهای چادری بیشتر از قبل شده. فکر کنم نسبت دخترهای چادری به دخترهای مانتویی داخل دانشگاه از جامعه بیشتر باشه. این قضیه تا حدی است که چندی پیش که یکی از دوستام برای دیدنم اومده بود دانشگاه می گفتش که دانشگاه چقدر اسلامی شده!  

ناخداگاه یه سوال میاد تو ذهنم که چی شده؟ 

1. دخترهای چادری خوش شانس ترند که تو دانشگاه قبول می شن؟ 

2. دخترهای چادری درس خون ترند؟ 

3. دانشگاه یه جوری شده که دخترها وقتی میان تو چادری می شن؟ 

4. استادا واسه چادر نمره اضافی میدن؟ 

5. خانواده ها به این نتیجه رسیدن که دخترشونو با چادر بفرستن بره دانشگاه؟ 

6. یا اینکه دخترها به واسطه دیدن سریالای ایرانی فکر میکنن چادری باشن خواستگاراشون بیشتره!

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

جالب بود. واقعا کدوم اش؟
البته بیشتر تو دانشگاههای پیام نور اینطوره

شاید، ولی دانشگاه من دولتی هستش

خانومی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

من گزینه هیچکدام رو انتخاب میکنم
دخترای چادری نه درس خون ترن نه خوش شانس تر ، استاد ها هم به چادر نمره نمیدن ، خانواده ها هم دیگه رو بچه ها تسلط ندارن که بخوان دخترشونو با چادر بفرستن اما در مورد گیر دادن دانشگاه نمیدونم باید بررسی بشه

نیاز به بررسی نداره، چون می دونم که دانشگاه گیر نمیده. گزینشو گذاشتم تا قدرت انتخاب شما زیادتر باشه

دانیال دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://danialabyazi.blogfa.com

وبلاگ بسیار زیبایی دارید

دانیال شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://danialabyazi.blogfa.com

سلام من دانیال ابیضی ام چرا همش درباره ی دختره؟
مگر شما پسر نیستی کلک؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد