همه چی آرومه!

چرندیات هفتگی

همه چی آرومه!

چرندیات هفتگی

کامپیوتر جدید!

شونصد ماهه دارم خودمو جر میدم که دانشگامون یه سیستم اختصاصی به من که دارم رو تز دکترام کار میکنم بده، حالا استاد نازم بهم میگه که میخاد سیستم 1و5 میلیونی بخره بزاره تو اتاقش، کامپیوتر قدیمیشو بده به من!  تازه میخاد خوشحالم بشم. چون تلاشای شونصد ماهم بالاخره جواب داد دیگه!

نظرات 2 + ارسال نظر
خانومی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

اصلا ناراحت نباش عزیزم
برو خداتو شکر کن همین هم غنیمته

نه نارحت نیستم. متعجبم

پریسا جون دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

شما اینو میگی ما چی بگیم برو خداتو شکر کن بهت همینو میدن به ما کی میده خدا میدونهتولدم نزدیکه شاید ایندفعه شاید شما شاید بای

استادم کامپیوتر قدیمیشو داد به من، من هم کامپیوتر قدیمیمو میدمش به تو، البته اگه خاستیش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد